robmarc's blog

About people, places, cultures, languages, life, adventures... in real life

2011. augusztus 22., hétfő

Praga

Na ujra itt vagyok gep elott s blogolok. Mert most epp olyan sok idom van :)

A tanulast ugyis unom (holnap lesz vizsgam Space Physics-bol) szoval akkor meseljek kicsit.

Munchen erdekes, sot nagyszeru varos, de neha kell a valtozatossag, szoval most kettos okbol vagyok Pragaban. Egyreszt potvizsgazom, masreszt felig-meddig koltozom. Oktobertol ugyebar itt fogok tovabbtanulni. Na igy. S meg mindig unom az ekezeteket.

Vendeglatom egykori szobatarsam, Michal. A penteki nap folyaman meg kint voltunk "kocsmazni" Munchenbe az ottani haverokkal. Bucsuparti volt megtartva: egyik kollega Bali-ra megy cserediakkal, szoval el kellett bucsuzni mindenkepp egy sor mellett. Jo tanulast neki Bali-n! :)

Ejszaka fel kettokor kerultem agyba, majd 5 kor keltem hogy elerjem a 6:15 perces Nurnbergi IC vonatot. Na ott atszalltam a Pragaba indulo buszra, s 11:05-re mar meg is erkeztem.
Michal kijott ertem, jo volt latni igy megint majd 3 honap utan. Rogton azzal kezdte hogy bedobunk e egy sort otthon. Mondom siman, mar ugyis reg ittam cseh sort.

A nap tovabbi programja: kiutazni Jana-hoz, kozos jobaratunkhoz. Megcsodaltuk a benesovi kastelyt mely Ferenc Ferdinand utolso rezidenciaja volt (http://en.wikipedia.org/wiki/Konopiště).

Csodas birodalmi kert

Az eredetileg kozepkori var ma igy nez ki: rendszeres eskuvok szinhelye

Michalt nyuzom

A csipet csapat

Gyonyoru a nyari nap egy gyonyoru kertben

A hely kutyausztato

Meghivtak toparti hazukba, mely csodalatos kilatassal birt a tora. Ja es jokorat lakomaztunk. Este visszavonatoztunk Pragaba csoportjeggyel: mert ugye 2 ember az mar egy csoport s valami 2 euro volt. Imadom az olcso vonatot, s utalom a Deutsche Bahn-t a dragasaga es pontatlansaga miatt. De azert orulnek ha DBahn lenne erdely szerte :))

Meg jelentkezem! Au revoir!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése