robmarc's blog

About people, places, cultures, languages, life, adventures... in real life

2010. március 1., hétfő

Mosselfeest


Miután meghívást kaptunk az évente megrendezésre kerülő Kagyló-partira RDK-tól (Robain De Keyser), tudtam meg, hogy most hétvégén tölti születésnapját. Kicsit fura, mert egy napon született ezek szerint a nagyimmal, aki most töltette be 82. életévét (ezúton is gratulálok neki). Meglepő, de a professzor 1951-es születésű. Egyáltalán nem látszik annyinak amennyi, s jó kondiban is van ráadásul, a korához képest.

Szóval ezek után illett ajándékot venni neki. De nem is ez lenne a lényeg, sokkal inkább az, hogy szombaton összeültünk kagyló partira. Kagyló? Ugye érdekesen hangzik? Én már ettem, sajna nincs nem volt jó véleményem róla. De most kifejezetten ízlett.

A meghívottak között ott voltak a munkatársak, volt tanulók, jelenlegi mesteris hallgatók, mi meg persze RDK, és Clara is. Ramóna nem tette tiszteletét, tudniillik összebalhéztak Klárával előző nap. A kolumbiaiak a saját órájuk szerint értek be, ez konkrétan másfél órás késést jelentett. De sebaj, hiszen már hozzászoktunk a spanyolos pontossághoz.

A menü: mossel (kagyló), frietje (szalmakrumpli), bier (sör), ijs (fagylalt). Hozzá sem kell tennem, hogy rendesen bevacsoráztam. Ja persze, nem csak én.

Poénok poénok hátán, az indiai és a kínai kolléga szívatta egymást rendesen, mondhatni már meg szokott tőlük. A parti vége felé odaadtuk az ajándékot RDK-nak. Úgy vettem észre örült neki. Kapott egy kulcsszerű USB memória kártyát meg teás faládikát, angol teával benne, plusz egy üdvözlőlapot, ami mozgatható volt. Egyik pozícióban egy normális béka volt rajta, a második pozícióban egy piros nyelvet mutogató nagy zöld béka. Volt humorérzéke neki.

És íme, egy csoportkép:

Na mégegy amin én is rajta vagyok:
Na akkor China és India is legyen jelen:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése