robmarc's blog

About people, places, cultures, languages, life, adventures... in real life

2010. február 16., kedd

Hétvége, még mindig lazulás


Vegyük át pár szóban a hétvégét is. Hogy történtek meg velem bizonyos dolgok: hogy sikerült eltévednem ebben a "kisvárosban", vagy, hogy ettük magunkat degeszre, vagy az Aalst-i karneválon való részvételt.

Ha már ugye pár napja volt újév a kínai naptárban, muszáj volt megünnepelni. Így hat Yu-nal gyúltunk össze kicsit sörözni (Ramóna, Daniel, Abhi, Yu, meg en). Elbeszélgettünk erről, arról, hogy milyen fura is ez a tanár-tanársegéd kapcsolat (akinek nem gatyája annak inge sem). Na persze mint kitalálhattátok a főnökséget beszéltük ki. Mivel nem szeretek pletykálni ez legyen a mi kis titkunk. S akkor következett a szombat esti attrakció: sült-disznó-borda-zabálás az egyik puccos belvárosi vendéglőben.

Nagyszerű, hangulatos es laktató lakoma volt, valahogy úgy, mint a középkori lakomáknál. Kivéve, hogy nem a kutya nyalja le a kezed, hanem te szopogatod le.

Így tele hassal, es valamicske boradaggal, eldöntöttük hogy csatlakozunk páran a kesébbiekben a kolumbiaiakhoz. Es aztan buli. Valentin nap leven masnap, komoly mozgas volt a belvarosba. Az egészből nem lett semmi buli, legalábbis számomra. Nem ereztem magam jól az egyik helyen. Ilyen 40es, 50es papák, es mamák mellett nem igazan tudok szórakozni, na meg persze az újgazdagokkal, velük sem. Benéztünk meg egy másik helyre, csak arról kiderült, hogy strip-club volt.hmmmm.... és ekkor jön a poén rész, rájövök, hogy almos vagyok s nyakamba vennem a varost es hazatekernek éjszaka fel 2kor. Ez így szép es jó lenne, kivéve hogy a belvárosi szúk kis utcákat nem ismerem es fel óra tekerés után rájöttem, hogy mégsem a jó irányba haladok. Gyönyörű. Újabb fel óra kellett, míg haza kóvályogtam, zseniális tehetségemnek köszönhetően, követtem a sínpárokat egészen az állomásig, s onnan mar tudtam az utat. Tanulság: sose akarj biciklivel marhabordát enni.

A hétvége egyik másik papírra vetni méltó eseménye, amin resztvettem, az Aalst-i fesztivál. Tunyaság es filmmezes után vasárnap délután kivonatoztunk egy közeli varosba. Aalstba. Wiki hivatkozás: "The city of Aalst celebrates Carnival during a whole week leading up to Ash Wednesday.[4] In 2010 it will most probably be recognised as one of the Masterpieces of the Oral and Intangible Heritage of Humanity by UNESCO." Érdekesnek hangzik nem? Az is volt. Próbalom illusztrálni pár képpel. S azok mindent elárulnak.





2 megjegyzés:

  1. eltévedtél?:D sose parázz velem is megtörtént! méghozzá Kolozsvárt a Hasdeuba:)) Csak annyi különbséggel, hogy nekem még járgányom se volt, mert a kocsim sem találtam meg:))

    VálaszTörlés
  2. nekem az a rész tetszik a legjobban, hogy véletlenül egy striptiz klubban kötöttetek ki :)) :)) hümmmm-hümmmm :P:P

    VálaszTörlés